marți, 7 ianuarie 2014

BROCART SKIRT

Demult mi-am dorit sa atasez garderobei mele.. o fusta doua broart pentru ca stiu, cu siguranta atrag atentia cu ceva simplu.. si iata ca din multitudinea de materiale pe care o detin.. mi-am construit cu ajutorul doamnei de la atelier aceste doua fuste brocard.. de asemenea dubluri pentru a putea impartasi si cu altii acelasi model.. si iata doua fuste fascinante.. creion..cu care eu cel putin am reusit sa-mi fac simtita prezenta atunci cand le-am purtat.. fustele sunt confectionate din materiale frantuzesti( aprope detin o multime de acest fel de materiale) iar pe viitor voi mai posta si alte creatii.. sunt captusite pe interior.. si sunt perfecte pentru acest sezon.. pretul lor fiind de 45 lei bucata. 

 Model I: vandut



 


         Model II       Vanduta




   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

JACKET OSLEY

       Jacketa  OSLEY  Material: 55%Polyurethan, 45%Polyester   Culoare: Bej, cu maneci de culoare maro inchis    Marime: 38 ( M ) ...