luni, 17 noiembrie 2014

REVENIRE...



    Pot sa spun ca dupa lungi framantari si ganduri m-am hotarat sa revin in sfarsit pe blog cu o multitudine de noi hainute bine si cu grija alese...
Am lipsit, dar nu din neplacere ci mai mult fortata de imprejurimi a trebuit sa-mi parasesc tara si sa ajung undeva mai departe...si acum tot plecata din tarisoara mea sunt dar am gasit o buna modalitate de a-mi imparti hainutele cu voi chiar si de aici...
Am primit intre timp multe mesaje de la voi, multe intrebari dar circumstantele si timpul foarte ocupat nu mi-au dat sansa de a reincepe activitatea...iar acum iata-ma mai mult decat pregatita...alegand printre lucruri ca de maine cel tarziu sa incepem postarea noilor produse...zi de zi...asa cum o facusem si altadata...acum un an..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

JACKET OSLEY

       Jacketa  OSLEY  Material: 55%Polyurethan, 45%Polyester   Culoare: Bej, cu maneci de culoare maro inchis    Marime: 38 ( M ) ...